2011. május 16., hétfő

Jade Cocoon

Ma egy olyan játékról "mesélek" nektek, amit 1999-2000 környékén jómagam még PSX-en (gyengébbek kedvéért: PlayStation 1) szarrá játszottam: a JADE COCOON:STORY OF THE TAMAYU nevű darabról van szó. 


Kattints a tovább-ra!


A Jade Cocoon egy japán (ki hitte volna :D) RPG-játék, 1997-ben jelent meg PSX-re, mint egy exkluszív title-ként (azóta a PSNetwork jóvoltából megvehető akár PS3-ra is!). A játékban kis szörnyek, "minionok" ellen kell harcolnunk, akiket befoghatunk (akár csak a pokémonban) gyűjthetünk, ilyesmi. A nagy dolog itt az, hogy a különböző szörnyeket összeolvaszthatjuk, így kapva egyre erősebb lényeket. A játéknak én ezt a részét élveztem igazán.

A játékban egy Levan nevű ifjú vadászt alakítunk, aki a faluját ért átkot akarja megsemmisíteni, segítségül hívva ezeket a lényeket. A történet megnyerő, aranyos, ugyanakkor eléggé sötét is lesz a vége felé. Rengeteg szörny van, megszámlálhatatlan sok kombinációval, ezzel egy nagyon finom ízt adva a játéknak. Nem fogod megunni a szörnyek össze-vissza keverését. :)

A Jade Cocoon kisgyerekkorom legszebb emlékei közé tartozik. Órákig ültem a tv előtt, kezemben a joystickkal, és játszottam ezzel... illetve a Final Fantasy VII-vel, amiről majd a közeljövőben írok. :)

Végezetül, egy gameplay videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése